Online bestellen:

Hier kan u in slechts enkele stappen een offerte bekomen. Indien u akkoord gaat met de prijs, kan u ook meteen overgaan tot de boeking!
Na de reservering ontvangt u van ons dan het telefoonnummer van de chauffeur en een noodnummer.

Wij danken u alvast om te kiezen voor Taxi Leuven.

FAQ: Online bestellen

Gelieve het juiste en “volledige” adres in te geven. Vergeet ook niet uw huisnummer door te geven!
Indien uw adres (tijdelijk) moeilijk te bereiken is, vragen wij u deze informatie bij “Opmerkingen” in te geven.
Bij Extra stop moet u de straat, huisnummer en de naam van de gemeente ingeven. Dan op “Zoek adres” klikken en op het adres zelf klikken.
U kan tevens verschillende adressen toevoegen.
Let op: Voor sommige locaties (stad Leuven, Antwerpen, Brussel, Gent, Brugge) werken wij met vaste prijzen. Een toeslag voor een extra stop wordt hier niet berekend. Wij vragen 5 Euro voor een extra stop. In dit geval zal de prijs aangepast worden en u krijgt u een e-mail ter bevestiging hiervan. Hier kan u de nieuwe prijs Accepteren of Weigeren.
Gelieve alleen de “koffers voor de check-in” door te geven en “geen handbagage”. Indien als u alleen handbagage hebt, gelieve geen “koffers” kiezen. Zo weten wij dat de klant snel naar buiten zal komen.
Gelieve het juiste datum in te geven.
In het geval als U in de luchthaven moet opgehaald worden, gelieve de aankomsttijd van de vlucht op te geven, alsook het vluchtnummer.
Wij hebben uw vluchtnummer nodig zodat wij uw vluchtstatus kunnen checken, en zo dus tijdig aanwezig kunnen zijn.

Gelieve bij de opmerkingen bij stap 3, de leeftijd van het kind door te geven.
Let op: Voor sommige locaties (stad Leuven, Antwerpen, Brussel, Gent, Brugge) hebben wij een vaste prijs. Toeslag voor een kinderstoel wordt hier niet meteen berekend. Wij vragen 5 Euro voor één kinderstoel. De correcte prijs ontvangt u per e-mail. Hier kan u een keuze maken tussen Accepteren of Weigeren.

Hier kan u de wagen kiezen en gewoon op “Boek Nu” klikken.
Indien er geen prijs bij de wagen staat, gelieve dan op “Request Quote” klikken. U krijgt dan een e-mail met de prijs, waar u een keuze moet maken tussen Accepteren of Weigeren.

Gelieve de juiste en “volledige naam” door te geven in ons “online bestellen formulier”. Wij hebben uw naam nodig zodat onze chauffeur de juiste persoon oppikt.
Indien wij een groep mensen moeten ophalen, gelieve dan de naam van het bedrijf  door te geven. Of eventueel de logo door te sturen per e-mail.

Wij vragen u vriendelijk om het juiste telefoonnummer op te geven in onze “online bestellen formulier”. Voor de buitenlandse nummers: gelieve de landcode niet vergeten in te geven.
Indien u een verkeerd e-mailadres heeft opgegeven, krijgt u natuurlijk geen automatische bevestiging van uw boeking. Gelieve dit dus extra na te kijken. Indien u iets wenst aan te passen, gelieve ons per e-mail te contacteren. Gewoon uw bevestigingsmail beantwoorden.

Hier kan u uw extra informatie geven bijvoorbeeld:

1. De straat moeilijk te vinden. Er zijn werken in de straat.
2. Kinderen: De leeftijd van het kind, zodat wij het juiste kinderstoel kunnen brengen.
3. De klant heeft bepaalde moeilijkheden, bijvoorbeeld: stappen, spreken enzovoort.
4. De klant heeft een assistentie nodig bij de check in.
5. etc….

Wij maken  gebruik van Paypal, de veiligste online betalingsmogelijkheid. Bij Paypal kan u met de meeste kredietkaarten betalen.
Bij betaling met kredietkaart online, wordt 5% extra aangerekend.

Betalen online > New account aanmaken > Uw kredietkaartgegeven invullen > Bevestiging van uw betaling krijgen.

CASH: Betaling bij aankomst op uw bestemming aan de chauffeur.
Indien u een betalingsbewijs nodig hebt, kan u dit aan de chauffeur vragen of ons per e-mail contacteren.

KREDIETKAART: Indien u met kredietkaart wenst te betalen, gelieve bij “Opmerkingen” een nota achterlaten dat u met kaart wenst te betalen. Vermeld hier ook met welke soort kredietkaart u zal betalen.

Bij betaling met kredietkaart aan de chauffeur, wordt 5% extra aangerekend.

Gelieve ons per e-mail (met uw officiële e-mailadres) te contacteren met een aanvraag.

Datum:
Tijdstip: (Bij pick-up in de luchthaven: Gelieve de aankomstuur van uw vlucht door te geven)
Van:
Naar:
Vluchtnummer:
Naam: (van de klant)
Tel: (gsm nummer)

online bestellen

online bestellen

a

[rel=’m_PageScroll2id’]