Online bestellen:
FAQ: Online bestellen
Indien uw adres (tijdelijk) moeilijk te bereiken is, vragen wij u deze informatie bij “Opmerkingen” in te geven.
U kan tevens verschillende adressen toevoegen.
Let op: Voor sommige locaties (stad Leuven, Antwerpen, Brussel, Gent, Brugge) werken wij met vaste prijzen. Een toeslag voor een extra stop wordt hier niet berekend. Wij vragen 5 Euro voor een extra stop. In dit geval zal de prijs aangepast worden en u krijgt u een e-mail ter bevestiging hiervan. Hier kan u de nieuwe prijs Accepteren of Weigeren.
In het geval als U in de luchthaven moet opgehaald worden, gelieve de aankomsttijd van de vlucht op te geven, alsook het vluchtnummer.
Let op: Voor sommige locaties (stad Leuven, Antwerpen, Brussel, Gent, Brugge) hebben wij een vaste prijs.
Indien er geen prijs bij de wagen staat, gelieve dan op “Request Quote” klikken. U krijgt dan een e-mail met de prijs, waar u een keuze moet maken tussen Accepteren of Weigeren.
Indien wij een groep mensen moeten ophalen, gelieve dan de naam van het bedrijf door te geven. Of eventueel de logo door te sturen per e-mail.
Hier kan u uw extra informatie geven bijvoorbeeld:
1. De straat moeilijk te vinden. Er zijn werken in de straat.
2. Kinderen: De leeftijd van het kind, zodat wij het juiste kinderstoel kunnen brengen.
3. De klant heeft bepaalde moeilijkheden, bijvoorbeeld: stappen, spreken enzovoort.
4. De klant heeft een assistentie nodig bij de check in.
5. etc….
Bij betaling met kredietkaart online, wordt 5% extra aangerekend.
Betalen online > New account aanmaken > Uw kredietkaartgegeven invullen > Bevestiging van uw betaling krijgen.
CASH: Betaling bij aankomst op uw bestemming aan de chauffeur.
Indien u een betalingsbewijs nodig hebt, kan u dit aan de chauffeur vragen of ons per e-mail contacteren.
KREDIETKAART: Indien u met kredietkaart wenst te betalen, gelieve bij “Opmerkingen” een nota achterlaten dat u met kaart wenst te betalen. Vermeld hier ook met welke soort kredietkaart u zal betalen.
Bij betaling met kredietkaart aan de chauffeur, wordt 5% extra aangerekend.
Gelieve ons per e-mail (met uw officiële e-mailadres) te contacteren met een aanvraag.
Datum:
Tijdstip: (Bij pick-up in de luchthaven: Gelieve de aankomstuur van uw vlucht door te geven)
Van:
Naar:
Vluchtnummer:
Naam: (van de klant)
Tel: (gsm nummer)